Powered By Blogger

Thursday, 14 August 2014

ျမန္မာ့ မီးရထားမွမႏၲေလးေလး-ျမစ္ျကီးနား အမွတ္(၃၇)အဆန္ႏွင့္(၃၈)အစုန္လူစီးအျမန္ရထား

ျမန္မာ့ မီးရထားမွ မႏၲေလး - ျမစ္ႀကီးနား ေျပးဆြဲလ်က္ ရိွေသာ အမွတ္(၃၇) အဆန္ႏွင့္ (၃၈)အစုန္ လူစီး အျမန္ရထားကုိ မၾကာမီ ကာလအတြင္း ကခ်င္ အမ်ားစုပိုင္ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီရထား အျဖစ္ ေျပးဆြဲေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အဆုိပါ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ခြင့္ အတြက္ ၿပီးခ့ဲသည့္ ဇြန္လအတြင္း အက်ဳိးတူ စင္းလုံးငွား စနစ္ ေလလံတင္ဒါမ်ား ေခၚယူခ့ဲရာ ၄င္းကုမၸဏီက ရရိွခ့ဲျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း မႏၲေလး ဘူတာႀကီး မီးရထား ဝန္ထမ္း တစ္ဦးထံမွ သိရသည္။

အဆုိပါ ရထား ေျပးဆြဲႏိုင္ေရး အတြက္ ျမစ္ငယ္တြဲျပင္ စက္႐ုံတြင္ တြဲဆိုင္း အသစ္မ်ား ထုတ္လုပ္လ်က္ ရိွေၾကာင္း၊ လက္ရိွတြင္ အစုန္၊ အဆန္ တြဲဆိုင္း ႏွစ္ဆိုင္း ျဖင့္ ေျပးဆြဲေနၿပီး ၄င္း တြဲဆိုင္းမ်ား သည္ Auto Coupler (ေအာ္တို ေကာ္ပလာ) တြဲဆိုင္းမ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ကုမၸဏီ ေျပးဆြဲမည့္ တြဲဆိုင္းကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္ ထားသည့္ ABC တြဲဆိုင္းမ်ား ျဖင့္ အစားထုိး ေျပးဆြဲေပး သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

'' ျမန္မာ့မီးရထား နဲ႔ ကုမၸဏီ ေလလံစာခ်ဳပ္ အရ ကုမၸဏီက မႏၲေလး - ျမစ္ႀကီးနား ခရီးစဥ္ တစ္ေခါက္ကုိ ေငြက်ပ္ ၆၉ သိန္း ေပးသြင္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လက္မွတ္ခ ႏႈန္းထား ကုိေတာ့ ကုမၸဏီက လက္ရိွ သတ္မွတ္ ထားတ့ဲ ေစ်းႏႈန္းထက္ ၁ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း တိုးေကာက္မယ္ လုိ႔ သိရပါတယ္။ လက္ရိွ ေျပးဆြဲေနတ့ဲ လက္မွတ္ခ ႏႈန္းထားေတြ ကေတာ့ ႐ုိး႐ုိးတန္း လက္မွတ္ တစ္ေစာင္ ေငြက်ပ္ ၇၅ဝဝ၊ အထက္တန္း ေငြက်ပ္ ၁၅ဝဝဝ၊ အထက္တန္း အိပ္စင္ ေငြက်ပ္ ၁၈ဝဝဝ နဲ႔ ေျပးဆြဲ ေနပါတယ္။ ကုမၸဏီက ၁ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း တိုးေကာက္မယ္ ဆိုရင္ ႐ုိး႐ုိးတန္း ေငြက်ပ္ ၈၂၅ဝ၊ အထက္တန္း ေငြက်ပ္ ၁၆၅ဝဝ၊ အိပ္စင္ ေငြက်ပ္ ၁၉၈ဝဝ နဲ႔ ေရာင္းခ်မယ္ ထင္တယ္။ မႏၲေလး - ျမစ္ႀကီးနား အမွတ္ (၃၇၊ ၃၈) ရထားမွာ ႐ုိး႐ုိးတန္း ေလးတြဲ၊ အထက္တန္း သုံးတြဲ၊ အိပ္စင္ ႏွစ္တြဲ၊ ကုန္တင္တြဲ တစ္တြဲ၊ စုစုေပါင္း ၁ဝ တြဲနဲ႔ ေျပးဆြဲ ေနပါတယ္ ... ''ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ ေျပာျပသည္။

ကုမၸဏီရထား အျဖစ္ ေျပးဆြဲရာတြင္ ပါဆယ္ တန္ဆာခ မ်ားကုိ ေျပာင္းလဲ ေကာက္ခံမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း ရထားထြက္ခြာ ခ်ိန္ကုိလည္း ပုံမွန္အတိုင္း ေျပးဆြဲ ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

No comments:

Post a Comment